ایلام- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: پرداخت بدهی مشترکان گاز ایلام، بهبود و افزایش خدمات را در پی خواهد داشت.

پرداخت بدهی مشترکان گاز ایلام، بهبود خدمات را در پی خواهد داشت

عباس شمس اللهی روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه مشترکان بخش های مختلف خانگی، صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی، اداری، صنعتی و ... به شرکت گاز استان بدهی دارند، اظهارداشت: علاوه بر بدهی مشترکان بخش های خصوصی به شرکت گاز، متأسفانه برخی مشترکین به شیوه های غیرقانونی همچون دست کاری کنتور، ایجاد انشعاب از پشت کنتور، لوله کشی بدون کنتور و ... استفاده می کنند که موجب تضییع حقوق دیگر مشترکان می شود.

وی با اشاره به برنامه شرکت گاز ایلام برای توسعه انشعابات گاز به تمامی نقاط استان، افزود: در تلاش هستیم تا بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، گازرسانی در روستاها و مناطق محروم را از ۸۰ درصد به ۹۰ درصد در سال جاری افزایش داده تا روستائیان و اقشار زحمت کش و مولد جامعه نیز از نعمت گاز بهره مند گردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین به گازرسانی به مناطق شهری استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: گازرسانی به بخش هلیلان و شهر توحید در حال اجراست و درصدد هستیم تا این پروژه در شهریورماه سال جاری به سرانجام برسد.

عباس شمس اللهی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به زرین آباد دهلران در جنوب استان، بیان داشت: پیمانکار این پروژه در حال اجرای کار است و بر اساس برنامه این بخش نیز تا پایان سال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.