اهواز_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نشست صمیمانه با کارکنان این اداره کل به مناسبت آغاز سال نو اظهار کرد: در سال ٩٦ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان بودیم.

در سال ٩٦ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان بودیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نشست صمیمانه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شنبه ١٨ فروردین ماه با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمد جوروند در این نشست ضمن تبریک آغاز سال نو گفت: همزمانی ماه رجب با سال نو را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم سال ٩٧ با استعانت از خدای متعال، عنایت حضرت ولی عصر(عج) و همت ملت شریف و تلاش مسئولان کشور سالی پرخیر و برکت باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: حادثه‌ای که اخیرا در اهواز برای جمعی از همشهری‌هایمان اتفاق افتاد بسیار دلخراش بود، این حادثه تلخ را به خانواده جان‌باختگان قهوه‌خانه کوی علوی تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال ٩٦ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان بودیم. این موفقیت‌ها بدون شک حاصل تلاش جامعه فرهنگی و هنری استان و زحمت‌های شبانه‌روزی شما همکاران عزیز در اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه است.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.