کرج- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون و مبلغین در نهادبنه کردن شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی استفاده خواهیم کرد گفت:حمایت از تولید داخل در اشتغال زایی نسل جوان جامعه اثر گذار است.

بهره گیری از ظرفیت روحانیون در نهادینه شدن حمایت از کالای ایرانی

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، اظهار کرد: بسیاری از جوانان ما به دلیل گرایش بعضی از مردم به برند های خارجی که بعضا از لحاظ کیفی از کالاهای ایرانی کیفیت پایین تری دارند سبب تعطیلی کارخانه ها و تولیدی های ایرانی و بعضا بیکاری تعداد زیادی از جوانان شده اند.

وی عمل به شعار سال مقام معظم رهبری را در رفع معضل بیکاری جوانان موثر برشمرد و گفت:نصب العین قرار دادن منویات رهبری می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ باشد.

این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: بیکاری منجر به بروز ناهنجاری های اجتماعی در آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌شود و عدم توجه مسئولان به این معضل صدمات غیر قابل جبرانی به پیکره اجتماعی جامعه می زند.

مسعودی گفت: تبلیغات اسلامی با بهره گیری از پتاسیل ها وظرفیت روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی، تمام تلاش خود را در زمینه نهادینه کردن عمل به شعار سال به‌کار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد:دشمنان نظام و انقلاب مدت چهل سال است که تلاش می‌کنند با بهانه های مختلف مردم به‌ویژه جوانان را از این نظام اسلامی مأیوس کنند و امروز عمل به شعار سال و اشتغال زایی نسل جوان می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.