قزوین_ فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۹۴ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک از دو قاچاقچی موادمخدر طی عملیات مشترک این پلیس با فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد.

کشف ۹۴ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک از دوقاچاقچی در قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سردار مهدی محمودی در این خصوص گفت: مأموران عملیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان قزوین با هماهنگی و اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر و انتقال مقادیری مواد از استان های جنوبی کشور توسط یک دستگاه کامیونت به شمال کشور از طریق محور های مواصلاتی استان قزوین مطلع شدند. 

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با ایجاد طرح ایست و بازرسی نسبت به کنترل تردد خودرو های عبوری در مبادی ورودی شهر قزوین به منظور دستگیری قاچاقچی اقدام کردند. 

 فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری، کامیونت مورد نظر را با دو سرنشین در بلوار خلیج فارس قزوین شناسایی و متوقف کردند. 

وی بیان کرد: در بازرسی مأموران از کامیونت مقدار ۹۴ کیلو و ۶۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کامیونت جاساز کرده بود کشف شد و راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه خودرو به مقر پلیس انتقال داده شدند. 

 سردار محمودی در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.