زاهدان- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان در زمینه اقامت در تاسیسات گردشگری استان ۲۴ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۴ درصدی اقامت در تاسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان در ایام نوروز ۹۷

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، علیرضا جلال زایی در دیدار نوروزی و اولین نشست فصلی با کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سعی دارد در سال جدید نگاه سازمان را که از بالا به پایین منعطف هست در سیستان و بلوچستان، توسعه دهد و با آغاز سال نو، لازم است که یک تفاهم کلی میان کارکنان بوجود بیاید تا به اهداف مان برسیم.

وی افزود: ستادی با عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از ۱۲ کمیته تشکیل شد که در روزهای نخست سال ۹ ماموریت ها و بازدیدهای زیادی را انجام داد که در این میان ۳ بار از منطقه تنگه سرحه نیکشهر بازدید شد.

این مسئول ادامه داد: بالاترین میزان ورودی به استان، ۷۱۸ هزار نفر بوده که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال به ۸۳۰ هزار نفر رسیده و ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان در زمینه اقامت در تاسیسات گردشگری استان ۲۴ درصد رشد داشته است.

جلال زایی با بیان اینکه اگر موفقیتی در ایام نوروز برای استان به دست آمده، حاصل تلاش همه اعضای ستاد و نیز کارکنان اداره کل میراث فرهنگی بوده، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تلاش همه کارکنان این اداره کل، سال ۹۷، سالی خوب و پربار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.