کرج - سخنگوی شورای شهر کرج با بیان اینکه واگذاری مراکز ورزشی تحت پوشش شهرداری به بخش خصوصی با برخی الزامات وشرایط به تصویب رسید گفت: در واگذاری اماکن ورزشی ۳ اصل مهم قیمت عادلانه ،عدم انحصار و ممنوعیت حق واگذاری به غیر یا شخص ثالث رعایت شود.

تصویب واگذاری مشروط مراکز ورزشی شهرداری کرج به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، رحیم خستو پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه پنجاهم شورای شهر ضمن اشاره به مخالفت اعضا با واگذاری ۲۰ مرکز فرهنگی به بخش خصوصی اظهار کرد: این لایحه در دو بخش درکمیسیون فرهنگی مطرح شد اما به تصویب نرسید.

خستو با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت بالا در این مراکز گفت: ارائه خدمات مناسب با قیمت پایین به خصوص در مناطق محروم می بایست در دستور کار باشد.

وی افزود: اگر صحبت از برون سپاری به بخش خصوصی در میان است بنابراین بخش خصوصی باید قادر باشد  با ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت ارزانتر  خود را به عنوان یک گزینه مناسب معرفی کند.

سخنگوی شورای اسلامی کرج خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد بخش خصوصی با قیمت بالا خدمات بی کیفیت ارائه دهد خوشبختانه خود دولت این هنر را دارد.

خستو با اشاره به اینکه در گذشته بسیاری از برون سپاری ها با روابط  و مناسبات ناسالم صورت می گرفت و واگذاری ها نمی توانست انتظارات شهروندان را برآورده کند، افزود: با نظارت کمیسیون فرهنگی و ورزشی  برشیوه قرارداد و اعمال رویه نظارتی مناسب می توان نگرانی ها را در این بخش کمتر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.