ساری - رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۹۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

۹۸ هزار نخ سیگار قاچاق و خارجی در ساری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی با اشاره به کشف ۹۸ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه وفروش انولاع کالاهای دخانی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری کالای قاچاق توسط وی ۹۸ هزارو ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ پهلوانی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به نمرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در خاتمه ، با اشاره به این که خرید، فروش و استفاده از کالاهای خارجی ضربه به اشتغال و تولیدات داخلی است و منجر به رواج بیکاری در جامعه خواهد شد از مردم خواست: برای حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مرتب را در اسرع وقت به پلیس۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.