گیلان- مدیرعامل گاز گیلان از نشت یابی بالغ بر ۲۱ هزار کیلومتر خطوط گاز گیلان در سال ۹۶ خبر داد.

نشت یابی بالغ بر ۲۱هزار کیلومتر خطوط گاز گیلان در سال۹۶

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر از نشت یابی بیست و یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در سال ۹۶ در استان خبر داد .

وی افزود: این میزان نشت یابی معادل ۹۳ درصد کل خطوط گاز در استان می باشد. و نسبت به سال قبل تر از آن بیش از ۳۲ درصد رشد داشته است .

اکبر ادامه داد: این میزان نشت یابی در ۴۷ شهر استان انجام پذیرفته و بالاترین میزان نشت یابی خطوط گاز در گیلان می باشد و یک رکورد محسوب می شود .

وی اظهار کرد: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود تا درب منازل مشترکین عزیز انجام می دهد و در همین راستا علاوه بر نشت یابی از بالغ بر ۲۲ هزار کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز در استان، بیش از ۵۰۰ هزار انشعاب گاز را در سال ۹۶ مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اضافه کرد: خوشبختانه در سال ۹۶ با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد توسط مشترکین فهیم گیلانی شاهد مرگ خاموش در استان نبودیم .

اکبر با اشاره به استفاده از سیستم جدید نشت یابی آنلاین اظهار کرد: اجرای عملیات نشت یابی بصورت ادواری و آنالیز دقیق تر نشتی های کشف شده جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی از اهداف شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۷ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.