قزوین_ رییس حوزه هنری استان قزوین از رونمایی نخستین مجموعه عکس طنز اجتماعی در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

رونمایی از نخستین مجموعه عکس طنز اجتماعی در قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی هوشمند در نشست خبری ظهر روز دوشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران در حوزه هنری استان قزوین با اشاره به برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باتوجه به اینکه تبلیغات محیطی هفته هنر انقلاب اسلامی از چهاردهم فرودین ماه سالجاری آغاز شده است، برنامه های این هفته با حضور هنرمندان و کارکنان فرهنگی در مزار شهداء و عطرفشانی آن و تجدید میثاق با آرمان های شهداء و امام راحل افتتاح شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، دیدارهایی با مسوولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان قزوین صورت گرفته است، افزود: برپایی نمایشگاه در مسجدالنبی (ص)، برگزاری محفل طنز سنگ پا و رونمایی از نخستین مجموعه عکس طنز اجتماعی از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته هنر انقلاب اسلامی است که مستند «بزم رزم» با محوریت موسیقی دوران دفاع مقدس و با حضور مدیرعامل خانه موسیقی ایران نیز در روز گذشته پخش شد.

رییس حوزه هنری استان قزوین عنوان کرد: اجرای ورک شاپ نقاشی دستاوردهای دفاع مقدس و نمایش فیلم های روایت فتح و آثار شهید آوینی، نقد و بررسی پروژه آینده نگاری راهبردی استان قزوین در روز سه شنبه و برگزاری نمایشگاه عکس «ما می توانیم» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، گرامیداشت شب خاطره مرحوم آیت الله هادی باریک بین در روز چهارشنبه از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی است.

هوشمند اضافه کرد: باتوجه به اینکه دفتر تئاتر مردمی مسجد طی مردادماه سال گذشته در استان قزوین افتتاح شده است، در هفته هنر انقلاب اسلامی سالجاری، آئین تجلیل از نمایشگران و فعالان تئاتر مسجد یا به عبارتی «بچه های مردمی تئاتر مسجد» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی مرکز حوزه هنری در شبستان امیرالمؤمنین (ع) برگزار می شود.

وی اکران فیلم فیلشاه ویژه فرزندان شهید مدافع حرم و فرزندان جانبازان و اکران اختصاصی ویژه کودکان کار را از جمله برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی استان قزوین یاد کرد.

رییس حوزه هنری استان قزوین اضافه کرد: در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه سالجاری برنامه اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از همسر شهید لشگری برگزار می شود و برگزاری اختتامیه جشنواره داستان سال در روز سه شنبه در سینما بهمن نیز در هفته هنر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

هوشمند با اشاره به نام‌گذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌ای در راستای رهبرد سال برای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در حاشیه نماز جمعه از آثار کاریکاتور هنرمندان استان قزوین دایر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.