سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: از مجامع بین المللی می خواهیم در قبال تجاوز آشکار صهیونیست ها به پایگاه هوایی «تی ۴» در حمص سوریه بی تفاوت نباشند.

به گزارش قدس آنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن شدید تجاوز و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «تی ۴» در حمص سوریه اظهار داشت: تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه، نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور و مغایر با تمامی قوانین و موازین بین المللی است که تنها شرایط بحرانی در سوریه و معادلات منطقه را پیچیده تر می کند.

قاسمی تصریح کرد: بی تردید این اقدام رژیم صهیونیستی در شرایطی که تحولات میدانی به نفع دولت قانونی سوریه در جریان است، به منظور تقویت گروه های تروریستی و همچنین با هدف انحراف افکار عمومی از فاجعه غزه که شهادت دهها فلسطینی و زخمی شدن هزاران تن دیگر را به دنبال داشته، انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر حمایت کامل خود از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه و مردم آن تأکید کرده و از همه کشورهای آزاده و مجامع بین المللی می خواهد در قبال این تجاوز آشکار صهیونیست ها به یک عضو سازمان ملل متحد که قطعا صلح و امنیت بین المللی به مخاطره می افکند بی تفاوت نباشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.