وزیر اقتصاد با غیر منطقی خواندن قیمت کنونی ارز و ضمن اشاره به تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت درخصوص ساماندهی بازار ارز، از جلسه امشب با رئیس جمهور درباره این موضوع خبر داد.

امشب؛ جلسه با رئیس جمهور درباره نوسانات بازار ارز/ اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداده که بازار با التهاب موجود روبه رو شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد بعد از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بازار ارز گفت: نظر رسمی دولت درباره وضعیت بازار ارز توسط سخنگوی دولت گفته شده است البته در این رابطه امشب جلسه ای در دولت با حضور رئیس جمهور تشکیل می شود و پیشنهادات بانک مرکزی در خصوص ساماندهی بازار ارز بررسی می شود.

دولت موافق وضعیت موجود در بازار ارز نیست

وزیر اقتصاد ادامه داد: دولت موافق وضعیت موجود در بازار ارز نیست چرا که اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداده است که قیمت ارز تا این اندازه بالا برود.

بخش های امنیتی و ناجا درباره مافیای دلار در بازار جوابگو باشند

کرباسیان در خصوص موضوع مافیای دلار در بازار گفت: بخش‌های امنیتی و ناجا باید در خصوص مطرح شدن مافیای دلار جوابگو باشند به دلیل اینکه اتفاق خاصی در اقتصاد رخ نداده که بازار با التهاب موجود روبه رو شود.

این عضو کابینه تصریح کرد: جلسه امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی، نشست خوبی بود و پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان مجلس بررسی می شود.

باید علاوه بر کاهش قیمت‌ها بازار به ثبات برسد/ تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت درباره ساماندهی بازار ارز

وزیر اقتصاد یادآور شد: قیمت ارز منطقی نیست و باید علاوه بر کاهش قیمت ها بازار به ثبات برسد که بتوانیم کارهای اقتصادی را تا پایان سال انجام دهیم در این راستا کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت در خصوص ساماندهی بازار ارز تشکیل شده است.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.