اراک- مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از ارسال ۲ دستگاه دیگ‌ بخار ۲۵ هزار پوندی این شرکت به ازبکستان خبر داد.

ارسال ۲ دستگاه دیگ‌ بخار ۲۵ هزار پوندی ماشین‌سازی اراک به ازبکستان

 به گزارش قدس انلاین ،به نقل از روابط عمومی شرکت ماشین سازی اراک، مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک جعفر صفری  عنوان کرد: دیگ‌های بخار و آبگرم به عنوان مولدهای بخار، حرارت و نیرو امروزه نقش مهمی را در کلیه صنایع از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، لاستیک و... ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌سازی اراک اولین و بزرگترین تولیدکننده دیگ‌های بخار و آبگرم در ایران و خاورمیانه است، گفت: در راستای توسعه صنایع کشور همزمان با تاسیس ماشین‌سازی در سال ۱۳۵۰، شرکت فعالیت خود را با انتقال تکنولوژی از شرکت Thomson Cochran انگلستان آغاز کرد و در ادامه با فعالیت مستمر خود تاکنون با افزایش سهم داخل تولید این تجهیزات و بومی‌سازی کامل تکنولوژی آن توانسته است بعنوان یکی از شرکت‌های صاحب دانش فنی و صاحب نام در دنیا مطرح شود.

صفری با بیان اینکه قبل از تاسیس ماشین‌سازی اراک تمامی نیاز کشور به دیگ‌های بخار، آبگرم و حتی تعمیرات اساسی آن نیز از طریق شرکت‌های خارجی انجام می‌گرفت، افزود: قرارداد ۲ دستگاه دیگ بخار ۲۵ هزار پوندی جهت صادرات به کشور ازبکستان با شرکت BIO-AGRO منعقد شده است و دیگ‌های بخار با دقت تمام و زمان تحویل بی‌سابقه در ایران و خاورمیانه در کمتر از ۱۵ روز تکمیل و امروز آماده ارسال به کشور ازبکستان است و این اولین محصول صادراتی در سال ۱۳۹۷ است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی دیگ‌های بخار ساخت ماشین‌سازی اراک را با کیفیت بسیار بالا و ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه تولیدشده در کشورهای ترکیه و ... دانست و گفت: ماشین‌سازی اراک سال‌های گذشته نیز دیگ‌های بخار بسیاری را به کشورهای مختلف صادر کرده است که شامل صادرات به شرکت CEIBUK PRIVATE LIMITED بنگلادش، شرکت الدالی و المزموم الوطنیه سودان، مجتمع تحقیقاتی صبح سعادت عربستان، AZFCO و INTERENERJI - BAKU کشور آذربایجان، سیویکو سوریه، آمیکو - ارس خودرو دیزل بلاروس و شرکت‌های مختلف کشورهای افعانستان، کویت، امارات، عمان، عراق، ترکیه و ترکمنستان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.