قزوین- مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین گفت: کشوری به توسعه نخواهد رسید مگر آنکه مردم آن کشور مصمم شدند که از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنند، در این صورت اشتغال زایی و مشکل بیکاری آن کشور رفع می شود.

رشد و اعتلای کشور در گرو استفاده از کالاهای تولیدی داخلی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین، حسین عدالتی در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با محوریت راهبرد سالجاری، با تبریک سال نو اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی راهبردی است که همه مردم کشور باید آن را در سال ۱۳۹۷ پیگیری کنند تا چرخ بنگاه‌های کوچک و متوسط بیشتر به حرکت در بیاید و شکوفایی اقتصادی برای کشور حاصل شود و تحقق این امر قطعا می‌تواند اشتغال زایی را برای جوانان کشور در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن اقتصاد شکوفا و قوی نیازمند حمایت مسئولان و مردم درحمایت از کالای ایرانی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) استان قزوین گفت: کشوری به توسعه نخواهد رسید مگر آنکه مردم آن کشور مصمم شدند که از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنند، در این صورت اشتغال زایی و مشکل بیکاری آن کشور رفع می شود.

عدالتی  یادآور شد: نهادهای نظارتی باید نظارت و حمایت از تولید کالای داخلی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار ‌دهد و در کنار آن همه سازندگان کالاهای داخلی باید از لحاظ کمی و کیفی نسبت به بهبود کیفیت، تلاش خود را افزایش دهند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه نیاز به ارتقای کیفیت در تولیدات داخلی داریم و اگر این امر مورد توجه قرار گیرد، خود به خود مردم به مصرف کالای ایرانی راغب تر می شوند، باید امنیت سرمایه‌گذاری، شغلی و مسائلی که مربوط به تولید است، تأمین شود که مجموعه این‌ها می‌تواند به تولید درست منجر شود. 

این مسوول اظهار داشت: در سایه حمایت ملی و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی، احساس نشاط و سرزندگی جوانان و رضایت مصرف کنندگان، کمک کرد.

عدالتی از حاضرین خواست که قدم نخست را از خانه و خانواده خود آغاز کنند و در خرید اقلام مصرفی خود حتما از کالا های ایرانی استفاده کنند تا هم به امر ولی خود لبیک گفته باشند و هم توصیه ها و سفارش آن ها در بین مردم تأثیر گزار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.