اعلام جدیدترین رده بندی بهترین های جودو جهان حکایت از تداوم سیر صعودی جواد محجوب، علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده دارد.

صعود هفت پله‌ای محجوب در رنکینگ جودو/ تثبیت جایگاه محجوب و بریمانلو

به گزارش قدس آنلاین،  فدراسیون جهانی جودو در پایان چهارمین گرندپری سال ۲۰۱۸، جدیدترین رده بندی بهترین های جهان در اوزان مختلف را اعلام کرد . جواد محجوب جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کشورمان که هفته قبل با کسب مدال نقره مدال نقره رقابتهای تفلیس صعود ۱۷ در جدول داشت، با رسیدن به مدال نقره مسابقات آنتالیا امتیازات خود را به ۱۹۲۰ رساند و ۷ پله دیگر صعود کرد و به مکان ۱۷ رنکینگ وزن خود رسید. 

جواد محجوب سال ۹۲ تا رده چهارمی وزن ۱۰۰- کیلوگرم رنکنیگ جهانی رسیده بود و به نظر می رسد با ادامه روند رو به رشد خود در ۱۰۰+ کیلوگرم نیز به رده های بالاتر برسد. 

دو نماینده ایران در وزن ۶۶- کیلوگرم در جدول صعود داشتند. علیرضا خجسته با چهار پله صعود و ۹۹۴ امتیاز به مکان چهل و یکم رسید. قاسم نوری زاده هم که در آنتالیا با یک استراحت و یک پیروزی از دور مسابقات حذف شده بود، با هشت پله صعود و ۹۱۹ امتیاز به مکان چهل و سوم رسید.

محمد محمدی بریمانلو که مدال برنز وزن ۷۳- کیلوگرم رقابتهای آنتالیا را کسب کرده بود، با ۱۷۵۷ امتیاز مکان بیست و یکم خود را حفظ کرد. سعید ملایی نیز بعد از حذف در رقابتهای آنتالیا همچنان با ۴۷۵۶ امتیاز جایگاه خود را در مکان دوم وزن ۸۱- کیلوگرم تثبیت کرد.

حمیدرضا سجادی فر با همان یک پیروزی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم ۱۱۲ امتیاز کسب کرد و با ورود به جدول، تا رده ۱۳۲ بالا آمد. رامین صفویه با ۳۸ امتیاز در خانه ۱۹۱ ایستاده است. وحید نوری که دو میدان تفلیس و آنتالیا را با شکست پشت سر گذاشت با ۴۵۲ امتیاز در جایگاه ۷۰ قرار دارد. علی قلی پور هم با ۱۸۸ امتیاز تا رده ۱۱۰ بالا آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.