ایلام- مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تعطیلی پیش از موعد مدارس ایلام ممنوع است و در همه مقاطع تا پایان اردیبهشت کلاس های درس دایر خواهد بود.

تعطیلی پیش از موعد مدارس ایلام ممنوع

اسفندیار رستم زاد روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه تداخل ماه مبارک رمضان با فصل امتحانات هیچگونه تأثیری بر برگزاری آزمون پایان فصل مدارس نخواهد داشت، اظهارداشت: این موضوعی تازه نیست و در طول سالیان گذشته و چه در دی ماه و چه در خردادماه، ماه رمضان با فصل امتحانات تداخل داشته که بدون هیچ مشکلی امتحانات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه کلاس های درس تا پایان اردیبهشت ماه بایستی برگزار شود، افزود: معلمان بایستی با برنامه ریزی صحیح مطالب درسی را به دانش آموزان منتقل کرده و تا پایان اردیبهشت ماه کلاس ها را دایر کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با توصیه به اولیا دانش آموزان در ایجاد محیطی آرام در خانه برای دانش آموزان خصوصاً در فصل امتحانات، خاطرنشان ساخت: از اولیا دانش آموزان می خواهیم که با صبر و حوصله و با سعه صدر، فرزندان خود را برای تحصیل و علم آموزی و تلاش بیشتر در فصل امتحانات تشویق کرده و فضایی بدون استرس و اضطراب را برای فرزندان فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.