همدان - رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: استفاده از کالاهای داخلی در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفته است

استفاده از کالاهای داخلی اولویت کاری مدیریت شهری است
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در دیدار نوروزی اعضای شورا با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت یاد شهدای معزز افزود: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق فرمایشات معظم اله از اهداف شوراست.

مولوی با اشاره به شعار سال ۹۷ و با بیان اینکه در  راستای حراست و حفاظت از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گام برداشت، اظهار کرد: تحقق فرمایشات رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی سرلوحه کار شورا و شهرداری قرار گرفته است و استفاده از کالاهای داخلی در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفته است .

وی با اشاره به فعالیت های مدیریت شهری در حوزه فرهنگی، اضافه کرد: مدیریت شهری آمادگی انعقاد تفاهم نامه با بسیج را دارد تا در مناطق توانمندسازی بتوانیم اقدامات جهادی و موثری را داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هم با تبریک سال نو، به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: سال ۹۷ چنانچه فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرا داده و به آن عمل کنیم قطعا جامعه موفقی خواهیم داشت.

سردار مجیدی با بیان اینکه باید به مسائل کشور تعصب داشته باشیم افزود: ازجمله این مسائل اقتصاد و حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی است که باید با تعصب به آن بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی دستگاه های اجرایی با اتحاد و همدلی در راستای تحقق فرمایشات معظم اله گام بردارند، اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی می توانند نقش بسزایی در مباحث فرهنگی داشته باشند و در این راستا می توانیم با همکاری هم اقدامات فرهنگی انجام دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تبریک سال جدید گفت: دغدغه ما مردم هستند که باید حافظ حقوق شهروندان و ارزشهای جامعه باشیم.

علی فتحی به فعالیت های شورا و شهرداری همدان در حوزه های مختلف بویژه توانمند سازی اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری تا حد امکان در زمینه توانمندسازی مناطق اقدامات خوبی انجام داد و موفقیت کامل طرح- نیازمند همکاری دیگر ارگانها و دستگاه های اجرایی مرتبط است که هر کدام در حوزه وظایف خود وارد شوند.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان هم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از محورهای مهم در حوزه مباحث فرهنگی دانست و گفت: طبق قانون درصدی از بودجه شهرداری به حوزه فرهنگی اختصاص یافته که باید در این زمینه هزینه شود.

علی رحیمی فر اضافه کرد: با توجه به اینکه سپاه ارتباط خوبی با مدیریت شهری دارد بر این اساس می توانیم در حوزه های فرهنگی گام های مثبتی برای شهر و شهروندان برداریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان هم با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند در حوزه فرهنگی وارد شده و کار کند بلکه نیازمند همکاری دیگر ارگانهای مرتبط است.

حسین قراباغی اضافه کرد: مدیریت شهری در زمینه سبک زندگی اسلامی ایرانی هم می تواند با کمک دیگر ارگانها به خوبی کار کند .

رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه لازمه رسیدن به اهداف را داشتن زیربنای فکری اسلام ناب دانست و گفت:  با توجه به این موضوع است که هم افزایی اتفاق می افتد.

اکبر کاوسی امید اضافه کرد: باید فضایی ایجاد شود که نقد منصفانه و دلسوزانه صورت گیرد و در مقابل هم جهت گیری نکنیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالاهای ایرانی افزود: همدان باید به عنوان شهر و استان در راستای تحقق فرمایشات معظم اله پیشرو باشد.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهرهمدان اضافه کرد: اعضای شورا در خصوص تمام امور و مباحث شهری متحد بوده و در تصمصیم گیریها منافع شهر و شهروندان را مدنظر قرار می دهند.

سید مسعود عسگریان شورا و شهرداری آمادگی همکاری با سپاه درحوزه فرهنگی را دارد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استانها و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهرهمدان هم لازمه حمایت از کالا و تولیدات ایرانی را همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها دانست و گفت: بزرگترین مشکل جامعه ما بیکاری است که با حمایت از تولیدات داخلی می توان بخش عمده ای از این مشکل را حل کرد.

حمید بادامی نجات اضافه کرد: با حمایت از کالای داخلی علاوه بر رفع بیکاری، رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری هم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: در این راستا اعضای شورای شهرهمدان در نخستین جلسه صحن با اتفاق نظر، فرمایشات معظم اله را سرلوحه کار خود قرار داده و بر استفاده از تولیدات و کالاهای داخلی توسط شهرداری و شورا تاکید کردند.

نرگس نوراله زاده همچنین به برگزرای یادواره های شهداء در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره ها با ید به گونه ای باشند که مخاطبین بیشتری را جذب کند چرا که اینگونه برنامه ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای معزز، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.