سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه کدام بازیکنان از جمع این تیم جدا خواهند شد، گفت: بدون تردید ما تلاش می کنیم بهترین بازیکنان را در پرسپولیس حفظ کنیم.

بهترین بازیکنان را در پرسپولیس حفظ خواهیم کرد/ تغییرات بدون تردید اعمال خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا چهارشنبه پرسپولیس و پارس جنوبی جم در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: از جایگاه یک قهرمان به همه سلام عرض می کنم. دوست داریم با هوادارانمان فردا جشن قهرمانی را بگیریم. ما با برد در مشهد به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی مهمی با پارس جنوبی داریم. تیم خوبی دارند که در نیم فصل اول فوق العاده بود و اگر یادتان بیاید اولین باخت را ما به آنها تحمیل کردیم. پارس جنوبی خیلی سخت می بازد. آنها بدترین شکست خود را مقابل استقلال کسب کردند. به هر حال طبیعی است آنها مقابل تیم قهرمان بخواهند بهترین حالت خود را نشان دهند.

وی درباره اینکه پارس جنوبی در آنالیزهایی که کادر فنی سرخپوشان انجام داده است چگونه بازی می کند گفت: آنها مطمئنا می آیند تا توانایی های خود را نشان دهند و در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند.

ایوانکوویچ درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس افزود: حسین ماهینی امروز مصدوم شد و کمی احساس درد داشت. تکلیفش فردا مشخص می شود. رادوشوویچ هم از ناحیه کمر احساس درد می کند. اما بقیه بازیکنان را داریم.

سرمربی سرخپوشان درباره احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس اظهار داشت: نگویید بازیکنان جوان را شاید بازی بدهم. چون تمام بازیکنانم مثل سیامک نعمتی و شایان مصلح و بشار رسن جوان هستند. با این حال برای بازی فردا تغییراتی خواهیم داشت. شک نکنید.

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: طبیعی است باشگاه برای حفظ آنها برنامه دارد. به هر حال بازیکن می تواند پیشنهاد داشته باشد. اما باید بگویم در انتها، بهترین ها می مانند و بقیه بازیکنان هم که بخواهند بروند می توانند بروند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا با اجرای طرح موزاییکی چهره اش توسط هواداران در جشن قهرمانی مخالفت کرده است گفت: درست فهمیدید. من مخالفت کردم. چون لایق این قهرمانی بازیکنان تیم هستند. اگر قرار است تصویر کسی روی سکوهای هواداران برود و دست به دست شود بازیکنانم هستند.

ایوانکوویچ درباره دعوت وی از میروسلاو بلاژویچ برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: من او را دعوت کردم تا بیاید. احتمال حضورش در جشن قهرمانی وجود دارد اما او به من گفت همه چیز به خودت بستگی دارد و حرفی در این باره نداشت. امیدوارم بتواند بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.