۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 595333

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری همزمان با تشدید فشارهای آمریکا به‌منظور بحث و تبادل نظر با مقامات سوری، وارد سوریه شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری به‌منظور بحث و تبادل نظر با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و سایر مقامات سوری درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط تهران دمشق و همچنین شرکت در اولین اجلاس وحدت اسلامی در کشور سوریه که امروز سه‌شنبه(۲۱ فروردین) برگزار می‌‌شود، وارد سوریه شد.

این سفر که همزمان با پیروزی‌های راهبردی سوریه در غوطه شرقی و افزایش فشارهای آمریکا بر ملت و دولت سوریه صورت می‌پذیرد، به دعوت دولت این کشور و به‌منظور آخرین هماهنگی‌های سیاسی دو کشور در مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری صورت می‌پذیرد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این سفر، همچنین درباره همکاری‌های دانشگاهی بین دو کشور به‌خصوص تأسیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور سوریه، مذاکراتی با وزیر علوم و سایر مسئولان دانشگاهی این کشور خواهد داشت. پیش از این، اعلام شده بود که دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای سوریه اقدام به تأسیس واحدهای دانشگاهی می‌نماید.

در این سفر، علیرضا شیخ عطار مدیرکل بین‌الملل و صالح اسکندری مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، سعید محمدی و ... رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.