یاسوج- شهردار یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج از عدم مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد، گفت: این موضوع به یک معضل تبدیل شده و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

مدیریت یکپارچه شهری در یاسوج وجود ندارد

به گزارش  قدس آنلاین، نستهن مقدم ظهر در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیریت یکپارچه شهری جزو مطالبات بوده و انتظار می‌رودد کمک های مالی ویژه برای توسعه و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهرداری انجام شود.

وی بیان کرد: شهر یاسوج از عدم مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد و به معضلی تبدیل شده است بنابراین ضرورت دارد که با توصیه استاندار شاهد مدیریت یکپارچه شهری در مرکز استان به ویژه هماهنگی و تعامل در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان باشیم.

وی گریزی به عملکرد شهرداری یاسوج در بحث خدمات سفر زد و افزود امسال برای اولین بار همه مسئولان شهرداری در تمام طول تعطیلات حضور فیزیکی داشتند و از مناطق مختلف شهر بازدید کردند.

مقدم ادامه داد: آذین‌بندی شهر، افزایش گل‌کاری‌ها و رنگ‌آمیزی جداول، رفع چاله‌ها و لکه‌گیری بیش از ۲۵۰۰ نقطه شهر و همچنین جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی و انتقال آنان به بیرون از شهر و ساخت و بهسازی ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی از جمله اقداماتی بود که در بحث خدمات سفر شهرداری یاسوج انجام گرفت.

شهردار یاسوج تخلفات ساختمانی در شهر یاسوج را زیاد دانست و گفت: باید با فرهنگ‌سازی و همکاری همه دستگاه‌ها این تخلفات کاهش پیدا کنند.

مقدم به برخی از اقدامات شهرداری یاسوج در این مدت اخیر اشاره کرد و گفت: ساماندهی وانت‌بارها، نهضت عظیم اصلاح‌ معابر و لکه‌گیری آسفالت‌ها، آغاز عملیات اجرایی ۴۵ متری شهر یاسوج در منطقه شرف‌آباد که بیش از سه دهه از مصوبه آن می‌گذشت از جمله اقدامات شهرداری یاسوج در این مدت بود.

شهردار یاسوج بیان کرد: دو خواسته مهم شامل کمک‌های مالی ویژه برای توسعه و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و ایجاد مدیریت یکپارچه شهری از نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد دارم.

مقدم تاکید کرد: امیدواریم در شورای برنامه ریزی اعتبار ویژه‌ای برای شهر یاسوج در نظر گرفته شود تا پروژه‌های بزرگی که در حال انجام و در برنامه کاری بوده برای مردم صورت بگیرد چرا که عوارضات شهرداری پاسخگوی رسیدگی به نیازهای مردم نیست.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.