رشت - رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری ۱۸ دوره آموزشی برای اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم استان در حوزه سواد رسانه‌ای خبر داد.

۱۸ دوره آموزشی برای اصحاب رسانه گیلان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان بسیج و رسانه محسن جعفری ظهر سه شنبه در نشست کمیته آموزش سازمان بسیج رسانه استان گیلان در رشت اظهار کرد: ۱۸ دوره آموزشی خبرنگاران، اصحاب رسانه و قشرهای مختلف مردمی در سال جاری توسط این سازمان اجرایی می‌شود.

وی دوره خبرنگاری حرفه‌ای و مقدماتی، دوره طرح ولایت، دوره آموزش سواد رسانه، اردوی آموزشی عکاسان خبری، خبرنگاری آنلاین، اینفوگرافیک و حقوق مطبوعات را از جمله دوره‌های مذکور عنوان و اضافه کرد: برگزاری تمامی این دوره‌ها برای شرکت‌کنندگان رایگان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به بهره‌گیری از استادان ملی و استانی در این دوره‌ها گفت: برگزیدگان دوره‌های خبرنگاری مقدماتی و حرفه‌ای در دوره‌های سطوح عالی پذیرفته می‌شوند.

جعفری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا دوره ای آموزشی به میزبانی شرق، غرب و مرکز گیلان برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی بر عهده کانون بسیج رسانه شهرستان رشت است.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی اصحاب رسانه را توانمندسازی بیش از پیش این قشر عنوان کرد و افزود: بسیج رسانه گیلان به دنبال کیفی‌سازی روند فعالیت رسانه‌هاست.

وی یادآور شد: با هدف تحقق شعار سال، معرفی تولیدات استان گیلان نیز با کمک مدیران مسئول و اصحاب رسانه در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.