وزیر دفاع با اشاره به اینکه توسعه عدالت اجتماعی یک از اولویت‌های امسال است، گفت: با ورود به چهارمین دهه انقلاب اسلامی، شاهد کارآمدتر شدن نظام اسلامی در همه بخش‌ها هستیم.

توسعه عدالت اجتماعی از اولویت‌های امسال است/کارآمدتر شدن نظام

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ امیر حاتمی عصر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان از توسعه عدالت اجتماعی به‌عنوان یکی از اولویت‌های امسال یاد کرد و گفت: علاوه بر توسعه عدالت اجتماعی، رفع فقر مطلق و شفافیت مالی و بودجه‌ریزی را نیز باید از محورهای مورد توجه در سالی که به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، دانست.

وی با بیان اینکه نباید به القائات دشمن مبنی بر اینکه نظام اسلامی کارآمدی لازم را ندارد توجه کنیم، افزود: هدف اصلی دشمن در برهه کنونی این است که اجازه ندهد سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌تواند رونق اقتصادی را در ایران اسلامی به دنبال داشته باشد، عملی شود، لذا همواره به دنبال جلوگیری از انجام سرمایه‌گذاری در ایران به روش‌های مختلف به‌ویژه در فضای روانی جامعه است.

این مسئول با یادآوری اینکه آن‌هایی که به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی‌اند، همان‌هایی هستند که آرزوی نابودی و ناکامی نظام جمهوری اسلامی در سال‌های اول شکوفایی را داشتند، ادامه داد: همین تفکرات واهی باعث شد تا معاندان نظام، جنگ را بر ملت ایران تحمیل کنند، این در حالی است که امروز با ورود به چهارمین دهه انقلاب اسلامی، شاهد کارآمدتر شدن نظام اسلامی در همه بخش‌ها هستیم.

امیر سرتیپ حاتمی در ادامه با اشاره به اینکه شعار امسال نیز حاکی از آن است که امروز هم همانند ادوار گذشته، دغدغه مسئولان و مردم، مسائل اقتصادی است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: بی‌شک اگر از همین ابتدای سال هم مردم و هم مسئولان به تکلیف خود در قبال شعار سال که با درایت همیشگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده است، عمل کنیم تا در پایان سال شاهد رونق اقتصادی در ایران اسلامی باشیم.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که با ارزیابی دقیق‌تر وضعیت موجود می‌توان این میزان اشتغال را افزایش داد، افزود: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه رونق اقتصادی به واسطه جذب سرمایه‌گذاری خارجی اقدامات خوبی داشته و به همین خاطر شاهد اتفاقات خوبی در این استان هستیم و بی‌شک بحث سرمایه‌گذاری برای رسیدن به تولید کالای باکیفیت از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید زمینه ایجاد اشتغال جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را فراهم کنیم، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید همه مجموعه‌ها بر اساس آنچه که مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند، حرکت کنند، به همین خاطر معتقدیم امسال می‌توانیم از همان ابتدای سال با همت بلند، به نتیجه مطلوب‌تری در پایان سال برسیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان علی‌رغم اینکه در رسیدن به اهداف شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام شده‌اند، اما هنوز در اجرای نقشه‌های خود مصمم هستند، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ نفر در وزارت خزانه‌داری آمریکا مباحث اقتصادی ایران را دنبال می‌کنند تا اقتصاد ایران را به چالش بکشند که این امر مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.