بجنورد-مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی گفت: در آمدهای وصولی ثبت اسناد و املاک استان در سال ۹۶ نسبت به سال قبل آن ۲۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۲درصدی درآمدهای وصولی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی، اسدی اظهار کرد: درسال۹۶ مبلغی بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال توسط  دوایر ادارات ثبت اسناد واملاک استان برای دولت کسب درآمد وبه خزانه دولت واریز شده است.

وی گفت: با تلاش مجموعه همکاران وارائه راهکارهای مناسب درآمدی برای سازمان، اداره کل موفق به نتایج مطلوب کسب درآمد برای خزانه و به سهم خود و سرعت بخشیدن به درآمدهای سازمانی شده است.

وی افزود: اما متاسفانه با وجود درآمد زا بودن این سازمان، در لایحه بودجه پیشنهادی ۱۳۹۷ دولت، اعتبارات این سازمان نسبت به سال گذشته کاسته و درآمد این سازمان حتی از منابع کاداستر نیز کاهش داده شده و شاهد روند بسیار کند درامورزیربنایی کاداستر شده است واز نظر ملزومات اداری وزیرساختها نیز در وضعیت مطلوبی به سر نمیبریم.

وی ادامه داد: آمار درآمدی  نشان دهنده آن است که در سال گذشته این اداره کل نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۵ رشد ۲۲ درصدی داشته است  وشاید بتوان گفت این اداره کل از جمله ادارات موفق در ارائه طرح، برنامه و راهکار درآمدی برای استان بوده است.

وی اظهار امیداواری کرد که با حمایت مسئولین استانی واختصاص منابع مالی مناسب وتلاش های  مجموعه همکاران درسطح استان بتوانیم زحمات این عزیزان را جبران  به اهداف تعیین شده از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک کشوردست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.