بجنورد- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به آمادگی اداره کل تامین اجتماعی در رفع مشکلات بیمه ای واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و از آمادگی اتاق بازرگانی استان در راستای همکاری و همراهی بیش از پیش در برنامه ها و فعالیت ها با سازمان تامین اجتماعی خبرداد.

آمادگی سازمان تامین اجتماعی در رفع مشکلات بیمه ای واحدهای تولیدی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی خراسان شمالی، محمد صمدی در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک آغاز سال ۹۷ و آرزوی سال پرخیر وبرکت برای همکاران این اداره کل و خانواده بزرگ تامین اجتماعی، از تعامل و همکاری خوب این سازمان با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان قدردانی کرد.

وی از تعامل و همکاری خوب سازمان تامین اجتماعی در رفع مشکلات بیمه واحدهای تولیدی خبرداد و افزود: این سازمان همواره درتمام زمینه ها از جمله بخشودگی جرایم، مشکلات بیمه ای  ،مساعدت و... همکاری لازم را داشته است.

صمدی به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت ازکالای ایرانی اشاره کرد واظهارداشت:این مهم یکی از ضروریات مهم در داشتن اقتصاد پویا در کشور است که بایستی تمامی مسئولان و مردم در تحقق شعار سال تلاش کنند.وی بااشاره به وجود ۴۷۰ واحد تولیدی در استان خراسان شمالی ،بیان داشت: هم اکنون بیش از ۷۱ نوع کالای تولیدی دراستان وجود دارد که بایستی  در راستای رونق وتوسعه استان از کالاهای تولیدی استان حمایت کرد.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از آمادگی اتاق بازرگانی استان در راستای همکاری و همراهی بیش از پیش در برنامه ها و فعالیت ها با سازمان تامین اجتماعی خبرداد وگفت: این اتاق آمادگی برگزاری دوره های آموزشی تحت عنوان رعایت الزامات قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی برای جامعه مخاطب وکارفرمایان دارد.

وی به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های اتاق بازرگانی خراسان شمالی در سال گذشته پرداخت و گفت: اتاق بازرگانی استان جز استان های تازه تاسیس محسوب می شود که با گذشت ۹ سال از تاسیس آن یکی از اتاق های برتر در سطح کشور از لحاظ عملکرد شناخته می شود.

صمدی ازصادرات محصولات استان به بیش از ۳۰ کشور دنیا خبرداد ویاد آور شد:با وجود تحریم های فراوان طی سال های اخیر توانستیم بازارهای کشور را  حفظ کنیم و از افزایش ۹۸ درصدی صادرات خراسان شمالی در سال ۹۶ نسبت به سال گذشته برخوردار شویم.وی به سفر اخیر خود به ترکمنستان به عنوان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان همراه هیات ریاست جمهوری به ترکمنستان در اوایل فروردین ماه امسال اشاره کرد وگفت: دراین سفر اقدامات مهم و موثری از جمله آزادی ۲۸۳ زندانی ایرانی و  ۱۴ سند تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز دراین دیدار با تبریک سال ۹۷ از همکاری خود اتاق بازرگانی استان با سازمان تامین اجتماعی قدردانی کرد.

محمد علی عباس زاده در رابطه با شعار سال مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان آمادگی خود را در راستای حمایت از کالای ایرانی اعلام می دارند و استفاده از کالای ایرانی را در دستور کاری خود قرار می دهند.

وی حمایت از کالای ایرانی در اقتصاد کشور را  بسیار موثر دانست وگفت: حمایت ازکالای ایرانی در اقتصاد و تولید کشور نقش بسزایی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: براین اساس تولید کنندگان ما ضمن ارتقای کیفیت کالا، رعایت مشتری مداری و رضایت مندی مخاطبان خود می توانند درتوسعه و آبادانی کشور نقش دو چندان داشته باشند.

عباس زاده با بیان این که سازمان تامین اجتماعی حامی کارگران و کارفرمایان است، گفت: این سازمان آمادگی خود را برای حفظ منافع کارفرمایان، واحدهای تولیدی و فعالان بخش خصوصی با رعایت اجرای قانون و رضایتمندی مخاطبان اعلام می دارد.

وی به ۱۱۰ هزار بیمه شده در استان خراسان شمالی اشاره کرد واظهارداشت: درحال حاضر حدود ۱۴ هزار مستمری بگیر دراستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.