همدان - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با شاره به توجه به شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی گفت: در این راستا باید به اقتصاد شهر خود تعصب داشته باشیم.

به اقتصاد شهرمان تعصب داشته باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی در نخستین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا در سال ۹۷ ، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارما قرارگیرد و در راستای تحقق شعار امسال باید تولیدات استانی اولویت باشد چرا که این امر منجر به رونق اقتصادی استان و به تبع آن کشور می شود.

قراباغی اضافه کرد: در اقداماتی که شورا و شهرداری همدان در راستای اقتصاد مقاومتی می تواند انجام دهد هدف تنها کاهش هزینه ها نیست بلکه مدیریت صحیح هزینه ها و بالا بردن درآمدها است.

وی با اشاره به اینکه ما باید نسبت به اقتصاد شهرمان تعصب داشته باشیم مطرح کرد: مسئولین باید باتمام وجود به فرمایشات معظم اله در جهت تحقق شعار سال حرکت کرده و جامه عمل بپوشانند .

رئیس کمیسیون  برنامه،بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان  ادامه داد: بر این اساس در مرحله نخست همه مردم باید در جهت حمایت از کالای ملی گام بردارند و در مرحله دوم ما شهروندان همدانی تا حد امکان از تولیدات و اجناس شهرمان مصرف کنیم .

وی در ادامه گفت : چرا که حمایت از تولیدات بومی ، مانع از بیکاری و افزایش اشتغال را در پی خواهد داشت و نسبت به شعار سال تعصب و نسبت به شهرمان نیز تعصب خاصی داشته باشیم .

قراباغی در ادامه خبر داد:  بحث حسابرسی سال ۹۶ را بعداز انتخاب حسابرس داریم و در کنار حسابرسی سال ۹۶ ، حسابرسی ضمن عملکرد سال ۹۷ مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.