قزوین_ هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین عباس کاظمی در نشست هم اندیشی هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین که با حضور رییس سازمان هنری رسانه ای «اوج» و جمعی از مسوولان و هنرمندان استان قزوین در سالن اجتماعات باغستان این استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته هنرانقلاب اسلامی و با اشاره به زندگی شهیدصیادشیرازی اظهارداشت: این شهید با تمام قدرت به میدان آمد و حماسه آفرید.

وی ضمن قدردانی از حضور فعالان رسانه در این جلسه افزود: استان قزوین در سال های اخیر در عرصه های هنری ظرفیت های ویژه ای را به خود اختصاص داده به گونه ای که جایگاه هنر به معنایی که امروز نسبت به آن آشنایی داریم، ارزشمند است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین عنوان کرد: این استان ظرفیت های ارزشمندی را در حوزه هنر به خود اختصاص می دهد؛ دست یابی به حوزه های هنری از جمله مستند، خط و فضای مجازی برگفته از ظرفیت های جوانان انقلابی آن است که این ظرفیت ها نمونه ای از ظرفیت کوچک رویش هنری استان قزوین و نشان از فرصت های جدی و واجد سرمایه گذاری است.

کاظمی عنوان کرد: می توان در حوزه هنر در استان قزوین سرمایه گذاری کرد که نمونه این هنر را می توان در تهیه تولید محتوایی اثر «فصل شیدایی» طی سالهای گذشته اشاره کرد که ظرفیت های فردی در آن به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: با حضور یک ماهه کاروان سفیر آفتاب در استان قزوین، در حوزه های مختلف از جمله تولید محتوای انقلابی فرهنگی و انقلابی متناسب با جامعه با دست مایه هایی از طنز تولید شد و مصمم شدیم که چنین ظرفیتی را در استان قزوین ایجاد کنیم و این  امر محقق شد.

در ادامه این نشست، از هنرمندان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین تجلیل شد.

استاد احمد پیله چی در بخش خوشنویسی، حسینعلی زرآبادی در بخش موسیقی و آهنگ سازی، محمدرازقی به عنوان مدیر هنری و طراح گرافیک، محمدبرادران در بخش تدوین و سازنده انیمشین و جلوه های ویژه، محمدرضا امامقلی در بخش کارگردانی سینما و تلویزیون، میثم ملکی قزوینی در بخش عکس خبری و مهدی مردانی به عنوان شاعر انقلابی از جمله هنرمندانی بودند که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز دیگر سخنران این مراسم بود که به چیستی هنر از نگاه قرآن اشاره کرد و خدای متعال را بزرگترین هنرمند جهان هستی معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.