سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد این تیم برای برد مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

پورموسوی: امیدوارم با شکست ذوب آهن شانس سهمیه را حفظ کنیم/ باید با تمرکز بالا به میدان برویم

به گزارش قدس آنلاین، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن، گفت:همانطور که همه می‌دانند فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم. امیدوارم با کسب پیروزی برای گرفتن سهمیه امیدوار باشیم.

وی افزود: اگر برنده نشویم امیدمان برای کسب سهمیه از بین می‌رود و باید برای ادامه برای بهبود جایگاهمان در فصل قبل تلاش کنیم. باید از این فرصت استفاده کنیم تا امیدوار بمانیم. از بازی مقابل پارس جم امیدهای ما کم‌رنگ شد، اما با بازی فردا و اینکه حریفان رو در رو با یکدیگر بازی می‌کنند بازهم امید داریم. بچه‌ها باید تمرکز کنند و آماده بازی فردا شوند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد شرایط ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن جزو بهترین تیم‌ها است. آنها تجربه چندین دوره حضور در آسیا را دارند، امیدوار هستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. قلعه‌نویی جزء پرافتخارترین مربیان است و با احترام به ذوب‌آهن به دنبال هر ۳ امتیاز هستیم.

وی در مورد شرایط استقلال خوزستان عنوان کرد: امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند. استقلال خوزستان با کسب قهرمانی برای مردم خوزستان شادی به وجود آورد. با اطمینانی که از بازیکنان این تیم دارم می‌دانم با تمام وجود در دیدارهای پایانی حاضر می‌شوند. آنها باغیرت و باتعصب هستند. چند سال در این تیم حضور داشتم. شرایط تیم در سال گذشته اگر بگویم بدتر بوده است، اشتباه نگفته‌ام، اما بازیکنان تلاش کردند که در آسیا نتیجه بگیرند. مطمئن هستم با شناختی که از بازیکنان دارم اعضای تیم تلاش می‌کنند تا در لیگ بمانند. مسئولان هم باید کمک کنند تا مشکلات این تیم حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.