سنندج-معاون فرماندار بیجار گفت: حوزه هنری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان همواره پیشگام بوده و توانسته تاثیر بسزای در اجرای فعالیت های این حوزه داشته باشد.

حوزه هنری بیجار پیشگام در اجرای برنامه های فرهنگی وهنری است

به گزارش قدس آنلاین، محبیان در جلسه هماهنگی ستادبرگزاری مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری  تشکیل شد، با اشاره به اهمیت نقش شهدای هنرمند در انتقال رشادت های صورت گرفته توسط رزمندگان در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم در این زمینه با تولید آثار ماندگاری که به عنوان سندی قابل استناد از این رشادت ها از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است.

وی به فعالیت های خوب و اثر گذار حوزه هنری اشاره کرد و افزود :حوزه هنری از زمان آغاز به کار در شهرستان بیجار اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی وهنری از جمله  شب های خاطره و محافل ادبی وهنری و کارگاه های هنری، افتتاح سینما آزادی  داشته  که این اقدامات مهم زمینه ساز ایجاد پتانسیل بسیار بالایی در ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان است.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به اهمیت هفته هنر انقلاب بیان کرد: حضور و مشارکت در این برنامه ها امری ضروری است و قطعا ترویج مؤلفه های هنر انقلاب در آینده جایگاه هنری در بین جوانان و علاقه مندان مؤثر است .

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب گفت: هفته هنر انقلاب فرصتی است برای بازنگری در مسیر حرکت هنر بر اساس مؤلفه های ابلاغی که امیدواریم هنرمندان توانمند بیجاری که همواره در انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته اند به برکت انقلاب اسلامی در انتقال مفاهیم رفیع هنر انقلابی در جامعه بیش از پیش نقش آفرینی داشته باشند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.