جهانگیری در اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت:‌نجفی خودش نمی‌خواست از شهرداری برود، هیچ کسی نمی‌توانست او را مجبور به کناره‌گیری کند

اگر آقای نجفی خودش نمی‌خواست از شهرداری برود هیچ کسی نمی‌توانست او را مجبور به کناره‌گیری کند

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت:‌ به شورای شهر تهران می‌گویم که نگذارید دیگران از شما نمایش تفرقه ببینند.

وی ادامه داد: اگر آقای نجفی خودش نمی‌خواست از شهرداری برود، هیچ کسی نمی‌توانست او را مجبور به کناره‌گیری کند.
 وی گفت: اینکه می‌گویند او تحت فشار بوده، ممکن است فشارهای کاری وجود داشته باشد که خود من‌ گاهی اوقات با چنین فشارهایی مواجه می‌شوم که اگر روزی بخواهم بگویم یک سینه حرف دارم، اما اینکه مسئولی با یک فشار، از میدان بیرون رود، این طور مسئولی اصلاً نباشند بهتر است. البته خود آقای نجفی به من گفت که به خاطر بیماری جدید توانایی ادامه کار را ندارم.
جهانگیری تصریح کرد: اعضای شورا هرچه زودتر نسبت به انتخاب شهرداری قوی که دولت هم بتواند از او حمایت کند اقدام کنند.
وی گفت: حساسیت شرایط امروز کشور را همه باید به خوبی درک کنیم. برخی کشورها متحد شده‌اند به ایران آسیب بزنند. در اتاق های فکر برخی کشورهای غربی مشغول طراحی برای ضربه زدن به ایران هستند. یک اقدام ‌نابه‌جا و غلط، می‌تواند سرنوشت کشور را عوض کند.
معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: ما نیازمند انسجام و تفاهم هستیم. کم‌هزینه ترین راه ضربه زدن به کشور ما این است که به تفرقه و چنددستگی در داخل کشور دامن زده شود. همچنین ناکارآمدی مسئولین ترویج شود و القاء شود که دولت و نظام نمی‌توانند مشکلات را حل کنند. باعث تأسف است که می‌شنویم برخی مسؤلین و جریانات، پمپاژ یأس و ناامیدی می‌کنند.
جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ولیعهد جوان آل‌سعود مدتی است همه جا می‌چرخد و علیه ایران فضاسازی می‌کند. البته کوچک تر از آن هستند که کاری انجام دهند، اما آل سعود، منافقین و برخی کشورها برای ضربه زدن به ایران همدست شده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.