یزد - فرماندار یزد گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان « سال حمایت از کالای ایرانی » ازسوی مقام معظم رهبری ،تحقق شعار سال نیازمند همت مضاعف مسئولان در حمایت از تولید داخلی است .

تحقق شعار سال نیازمند همت مضاعف مسئولان در حمایت از تولید داخلی  است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، مصطفی سالاری صبح پنج شنبه در اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان یزد اظهار داشت: خوشبختانه درسال گذشته با همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت که امیدواریم این روند در سال جاری نیز با همت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود : حمایت مسؤولان از تولید داخلی و خرید کالاهای داخلی توسط مردم منجر به بهبود و رونق تولید و در نهایت افزایش اشتغال است و تحقق شعار سال نیازمند همت مضاعف مسئولان در حمایت از تولید داخلی و همراهی مردم با خرید کالای ایرانی است. 

فرماندار خاطر نشان ساخت: یکی از مهمترین برنامه هایی که قطعاً در سالجاری مدیران باید به آن توجه کنند بهبود شرایط اشتغال و توجه به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی است . 

سالاری دربخشی دیگر ازسخنان خود با اعلام اینکه با پیگیری های صورت گرفته رشته اشتغال ورزشی به رشته های پرداخت تسهیلات اضافه شده و از این به بعد طرح های مختلف در این زمینه قابلیت بررسی و دریافت تسهیلات را دارند تصریح کرد: افزایش سهم شهرستان در میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در دو حوزه فراگیر و روستایی لازمه اطلاع رسانی و همت مضاعف دستگاه های اجرایی را می طلبد تا به درخواست های متقاضیان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

 وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید مدارک لازم برای بارگذاری بر روی سامانه کارا را مدنظر داشته باشند گفت: انتظار داریم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به عنوان دبیرجلسات کارگروه اشتغال شهرستان توجیهات لازم را برای ادارات و نهادهای مرتبط داشته باشد.

فرماندار خواستار اطلاع رسانی به مردم در خصوص ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان شد و افزود: فرمانداری و بخشداری در این رابطه مکاتباتی را به منظور اطلاع رسانی شرایط و ضوابط با شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهند داد تا در معرض اطلاع عموم شهروندان قرار گیرد.

سالاری تصریح کرد : تاکنون در شهرستان یزد در حوزه اشتغال روستایی ۱۰۱ طرح با اشتغالزایی ۴۵۸ نفر مصوب شده که برای اجرا شدن آنها بالغ بر ۲۷۰ هزار میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.