همدان - رسول منعم با بیان اینکه تور جهانی جودو هفته آینده به همدان سفر می کند افزود: همزمان با رویداد همدان ۲۰۱۸ حضور تور جهانی جودو در همدان فرصت مناسبی است تا به معرفی و شناسایی قابلیت‌های استان و شهر همدان پرداخته شود.

تور جهانی جودو به همدان می آید/ ورود تور جهانی جودو فرصتی مناسب برای معرفی همدان ۲۰۱۸

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام این مطلب اظهار کرد: تور جهانی هر سال از سوی فدراسیون جهانی در چند کشور برگزار می شود که مبحث اصلی آن ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان و همچنین آموزش مناسب است.

وی افزود: تور آموزشی، تبلیغی از سوی اتحادیه جهانی جودو به‌منظور آموزش، تبلیغ و مستندسازی از نقاط پررنگ در رشته جودو و کوراش در تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه وارد کشور می‌شود.

رسول منعم تصریح می کند: ایران سومین کشوری خواهد بود که میزبان این تور جهانی است و در کشور نیز ۸ پایگاه اصلی که یکی از آن‌ها همدان است، در این برنامه خواهند بود که این گروه اعزامی (گروه اعزامی IJF) در تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه وارد همدان می شود.

وی در توضیح افراد تشکیل‌دهنده این گروه افزود: این گروه شامل دو نفر ورزشکار قهرمان المپیک خانم جورس رامانه و آقای میکلس انگاری به مدیریت آقای نیکولاس مستر همراه دو مستند ساز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پخش این مستند در شبکه‌های جهانی، این فرصت را یک موقعیت بسیار مناسب و کمیاب برای استان توصیف کرد و گفت: این فرصت خوبی است همزمان با رویداد همدان ۲۰۱۸ به معرفی و شناسایی قابلیت‌های استان و همدان بپردازیم و انتظار است مسئولان استان پای‌کار بیایند تا باهمت همگان بتوانیم هم میزبان خوبی باشیم و هم‌ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان را در حوزه ورزش و دیگر حوزه‌ها به نمایش بگذاریم.

وی افزود: این مستندسازی از سوی فدراسیون جهانی است و فدراسیون جودو و کوراش کشور توانسته با ارتباطی که دارد این برنامه را ترتیب دهد.

منعم بابیان اینکه این برنامه جنبه نمایش و تبلیغ برای جودو دارد، افزود: مخاطبین اصلی این برنامه علاوه بر مربیان و داوران، جودوکاران رده‌های پایه و هنرجویان جدید و آنانی که می‌خواهند وارد جودو شوند خواهند بود و کارآموزشی برای آموزش نونهالان و جودوکاران رده‌های پایه و کارنمایشی هم برای این است که جودوکاران زیادی را جذب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این گروه از همه برنامه‌هایی که هر استان در حاشیه این تور برگزار می‌کنند فیلم‌برداری خواهند کرد و استان می‌تواند با بهره‌گیری از این فرصت به معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی همدان بپردازد.

وی در ادامه بیان کرد: این گروه علاقه‌منداست از برنامه‌ها یا رسوم یا هر چیز جالب و ناشناخته مناطقی که می‌روند هم مستند تهیه کنند و حتی این می‌تواند فرای از تشک جودو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.