حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در همایش «سفیر هدایت» و گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت خراسان گفت: آنچه امروز در عرصه سیاسی مشاهده می کنیم نشان دهنده درماندگی آمریکا و اسرائیل در مقابله با جبهه متحد مسلمانان و سوریه است.

آمریکا و اسرائیل در مقابله با جبهه متحد مسلمانان و سوریه درمانده شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در همایش «سفیر هدایت» و گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت خراسان افزود: آنچه امروز در عرصه سیاسی مشاهده می‌کنیم نشان‌دهنده درماندگی آمریکا و اسرائیل در مقابله با جبهه متحد مسلمانان و سوریه است.

  وی خاطر نشان کرد: درماندگی آن‌ها در برابر جبهه متحدی از مسلمانان اقلیم نمی‌شناسند و برای دفاع از دین خود مکانیت قائل نیست.

تولیت آستان قدس  افزود: با توجه به اینکه در آستانه بعثت پیامبر اکرم (ص) قرار داریم بیان این نکته بسیار مهم است که بعثت از مهم‌ترین جلوه‌های حضرت حق است، علم و انسان از جلوه خداوند هستند، اما بعثت پیامبر اکرم (ص) تجلی اعظم خداوند است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به بحث تربیت انسانی به عنوان محور اصلی بعثت پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: در توحید ربوبی سخن از خداوند به عنوان مربی انسان مطرح است و تربیت به معنی احیای تمایلات عالی نفسانی است و تعلیم و تربیت نهایت شریعت است. 
وی گفت: آنچه که امروز حوزه‌های ما را تهدید می‌کند، سکولاریسم از نوع الحادی و معنوی آن نیست چراکه اساس مراکز علمی و حوزه‌های علمیه ما بر پایه توحید است و هیچگاه از این منظر آسیبی به آن وارد نمی‌شود.
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه آنچه که امروز حوزه‌های علمیه و مراکز علمی ما را تهدید می‌کند سکولاریسم از نوع اجتماعی آن است گفت: نگاه این نوع از سکولاریسم این است که دین، یک عمل شخصی و فردی است و نمی‌تواند در عرصه زندگی انسان امروز نقش آفرینی کند و برای همین است که گفته می‌شود که امروز جامعه بشری بیش از هر زمانی نیاز به بعثت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.