رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مواضع روسیه قابل تحسین وعکس العمل آن‌ها در مقابل آمریکا کاملاً جدی و قاطع است.

بروجردی: عکس العمل روسیه در مقابل آمریکا قاطع است

به گزارش قدس آنلاین، علاء‌الدین بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا به دلیل این که شکست خورده جنگ تحمیلی هفت سال  گذشته به سوریه هستند و با شکست داعش، سوریه به طرف یک امنیت پایدار می‌رود آمریکایی‌ها عصبانی هستند و به عنوان برهم زننده امنیت هفت سال گذشته سوریه دنبال این هستند که این ناامنی همچنان ادامه داشته باشد که حتما در مقابل آنها راه همواری وجود ندارد و حتما عکس‌العمل‌ها جدی خواهد بود؛ آمریکایی‌ها شرایطی ایجاد نکنند که یک آتش‌ افروزی خطرناکی در منطقه شکل بگیرد.

وی افزود: مواضع روسیه قابل تحسین  وعکس العمل آنها در مقابل آمریکا کاملاً جدی و قاطع است آمریکایی‌ها با توجه به شکستی که در سیاست هایشان مبنی بر تغییر ساختار سیاسی حاکم بر سوریه داشتند به همین دلیل تلاش می‌کنند آن شکست را جبران کنند ولی نمی‌توانند و سوریه مسیر خودش  به سمت امنیت پایدار را طی می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عکس العمل روسیه جدی است و در محاسبات آمریکایی‌ها برای برداشتن هر گام نظامی در سوریه قطعا تاثیرگذار خواهد بود، آمریکایی‌ها می‌دانند آتش  افروزی در این منطقه حساس به نفع آنها نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.