همدان - نخستین مدیریت شهری کلان شهر همدان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان برگزار شد.

نخستین کمیته مدیریت شهری در مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری،، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در نخستین کمیته تخصصی مدیریت شهری کلان شهر همدان که دیروز در مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان برگزار شد بر آسیب‌شناسی نظام شهرسازی در این شهر تأکید کرد و گفت: باید در این جلسات به آسیب‌شناسی شهربپردازیم و اولویت‌ها را استخراج نمائیم تا بتوانیم با تقسیم کار شهری آباد داشته باشیم.

محمد سعید ایزدی افزود: باید همه دستگاه‌ها وفاق و همدلی داشته باشند و با آسیب‌شناسی و فضاهای اشتراکی و مدیریتی حال شهر همدان را خوب کنیم.
وی با اشاره به اینکه حال شهر همدان به خصوص سکونتگاه‌های غیررسمی از نظر فقر شهری خوب نیست افزود:‌باید بدانیم چند درصد از چهره شهر همدان را سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل داده و به عنوان یک اولویت به آن نگاه کنیم.
وی گفت شهری زنده و پویا است که بیست و چهار ساعته باشد و برای این منظور باید سرمایه‌های نمادین را در مناطق مختلف شهر تقسیم‌بندی کرد و هر میزان که بتوان نگاه علمی‌تری به برنامه‌ها داشت می توان فرهنگ جامعه را تغییر داد.
شهردار همدان هم نیز در ادامه گفت:‌ مرکز مطالعات راهبردی شهرداری با برگزاری نشست‌های مختلف و تدوین برنامه‌های راهبردی شهری توسعه یافته در شأن مردم و این دیار کهن خواهد داشت.
عباس صوفی افزود: در حوزه مدیریت شهری در همدان باید نگاه علمی‌تری به قضایا داشته باشیم و باید از ظرفیت تمام کسانی که حرفی برای گفتن دارند استفاده کرد و سمت و سوی مدیریت شهری به سمتی برود که مباحث علمی همراه و لازمه آن باشد.
همچنین در ادامه این نشست اعضای کمیته تخصصی مدیریت شهری کلان شهر همدان به ارائه نظرات ارزشمند در زمینه توسعه شهر همدان و رفع موانع موجود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.