اهواز- امام جمعه اهواز خطاب به فتنه های اخیر دشمنان جهان اسلام، بیان کرد: به منافقین می گوییم این خواب شما بی تعبیر است و به گور خواهید برد که این امت امامش را تنها بگذارد.

 رشادت های رزمنده های اسلام، تهدیدهای ترامپ را خنثی کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ امام جمعه اهواز در خطبه اول نماز جمعه امروز، با اشاره به پیش رو بودن بعثت پیامبر و با بیان آموزه های انسان دوستانه اسلام، عنوان کرد: تکفیری ها و داعشی ها بویی از اسلام و آموزه های پیامبر (ص) برده اند؟ پیامبری که به حقوق حیوانات نیز توصیه کرده اند. ما باید به معنویت پیامبر اکرم (ص) برگردیم تا از پرتگاه های دنیوی نجات پیدا کنیم.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه سخنرانی خود و در خطبه دوم، ضمن اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این بار افتخار ایران خلبان ارتش، شهید عمار موسوی، سرباز افتخار آفرین عرب به ایران برگشت؛ عرب ایرانی که عزت ایران است و همواره فخر ما است، هیچوقت کسی نمی تواند بر این انسجام گسستگی ایجاد کند، این آرزو را دشمنان به گور خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که با برنامه ریزی های خود قصد شکست ما را داشت اکنون با رهبری های رهبر انقلاب، به دل خود هراس وارد کردند و تیر به قلب دشمن برگشت. رشادت های رزمنده های اسلام باعث شد که تهدیدهای ترامپ مبنی بر حمله به سوریه خنثی شوند.

پیش نماز اهواز تصریح کرد: تورم، بیکاری، نوسانات نرخ ارز، بی مسئولیتی مسئولان نگران کننده است اما آینده از آن اسلام است و سنگرهای پیروزی را فتح خواهد کرد. به منافقین نیز خواهیم گفت این خواب شما بی تعبیر است و به گور خواهید برد که این امت امامش را تنها خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.