قم - امام جمعه قم گفت: هر کس انسجام ملی بر حول رهبری را خدشه‌دار کند موجب خشم ملت است و ملت در برابر تضعیف کنندگان نظام و ورشکستگان سیاسی قاطعنانه خواهد ایستاد.

ملت ایران در برابر تضعیف کنندگان نظام و ورشکستگان سیاسی می‌ایستد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به تشییع شهدای مدافع حرم که در حمله اخیر هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه به شهارت رسیدند، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید لطفی دیروز در قم با شکوه تشییع شد و پدر این شهید در روز شهادت فرزندش با لباس نو آمد و اعلام کرد شهادت افتخار ما است.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر مبعوث شد تا غل و زنجیر را از گردن انسان‌ها بردارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان داشت: روزه روز مبعث بسیار سفارش شده است که دارای اجر و ثواب زیادی است.

وی همچنین روز ارتش را به دلارمردان ارتش که در حفظ و حراست از سرزمین ایران تلاش می‌کنند تبریک گفت.

تاکید بر استفاده از جوانان در عرصه مدیریت کشور است

آیت الله سعیدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی بیان داشت: یکی از سفارشات رهبری تاکید بر استفاده از جوانان در عرصه مدیریت کشور است.

وی افزود:حقیقت این است که جوانان ثروت‌های واقعی کشور و فرصت‌های پنهان جامعه هستند که کشف این استعدادها موجب پیشرفت کشور می‌شود.

امام جمعه قم ادامه داد: همانند دوران دفاع مقدس می‌بایست به جوانان اعتماد کرد و میدان داد. در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که پس از ۱۰۰ سال برای اولین بار تجاوز دشمن دفع شد و کشورمان اشغال نشد.

وی بیان داشت: جوانان امروز نیز دشمنان را در پشت مرزهای کشور زمین‌گیر کردند که البته متاسفانه امروز از جوانان در عرصه مدیریت کشور کمتر استفاده می‌شود و باید علت را جستجو کرد که آیا باند بازی‌ها مانع است یا صراحت لهجه جوانان.

آیت الله سعیدی افزود: اگر مسئولان کشور عرصه را برای ورود جوانان باز کنند تیر دشمنان برای نشاندن فساد در بین جوانان به سنگ خواهد خورد.

مسئولان با قدرت باید با مفسدان اقتصادی برخورد کنند

وی همچنین با اشاره به نوسانات نرخ ارز در کشور گفت: این موضوع موجب آسیب به کشور است که افزایش ساعتی نرخ ارز نشان از عدم طبیعی بودن آن است. مسئولان با قدرت باید با مفسدان اقتصادی برخورد و ارز تنها در اختیار اقتصادی‌ها قرار گیرد و با افراد متخلف برخورد شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به تحولات سوریه بیان داشت: رژیم صهیونیستی و دشمنان برای جلوگیری از روند پیشروی سوریه دست به اقدامات نظامی زدند اما پیروزی دولت سوریه محقق شد. 

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام هستیم که محور وحدت رهبر معظم انقلاب است که با نصرت الهی و مردم در برابر زورگویان ایستاده است.

امام جمعه قم ادامه داد: هر کس امروز با سخن و نوشته و کار خود انسجام ملی بر محور رهبری را خدشه‌دار کند موجب خشم ملت است و ملت در برابر تضعیف کنندگان نظام و ورشکستگان سیاسی قاطعنانه خواهد ایستاد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.