کرمانشاه- امام جمعه موقت کرمانشاه ولایتمداری را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران دانست و گفت: آمریکا از قدرت مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ترس و واهمه دارد.

آمریکا از قدرت مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت همگان به تقوای الهی و دوری از معصیت، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) با تقوا و صبر پیشه کردن برای دفاع از دین مبین اسلام جهاد کرد و به پیروزی رسید.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه به دشمنی دیرینه آمریکا با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: استکبار از قدرت مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت دارد.

وی حفظ استقلال و اطاعات از فرامین رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری را رمز پیروزی ملت مسلمان ایران در همه برهه‌ها دانست و بیان کرد: ما باید ائمه اطهار(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم تا به سعادت برسیم.

آیت الله حجتی با اشاره به اهمیت شعار سال و حمایت از تولید داخل، خواستار توجه جدی آحاد جامعه برای تحقق یافتن شعار سال و رونق تولید داخل شد.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین بر ضرورت ترویج امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: مسئولان و مردم باید برای احیای این فریضه تلاش نمایند.

آیت الله حجتی خواستار همت و تلاش مسئولان برای کمک به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و نیز عکس العمل جدی در بحث مبارزه با فسادهای مالی شد و گفت: باید برای رفع مشکل بیکاری جوانان جهادگونه تلاش و کوشش کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.