سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:بازی بسیار سخت و حساسی بود و سپیدرود از پتانسیل خودش استفاده کرد.

ساغلام: پدیده کمک بزرگی به ما کرد/ می‌خواهم سال بعد هم در ایران کار کنم

به گزارش قدس آنلاین، ارطغول ساغلام در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود اظهار داشت:بازی بسیار سخت و حساسی بود و سپیدرود از پتانسیل خودش استفاده کرد و با توجه به نتایج قبل تراکتور می‌خواهم در ایران کار کنم.

وی افزود: بازی به شکلی بود که ضربات ما گل نشد اما از روش بازی تیمم راضی هستم و این روال در چند بازی اخیرمان تکرار شده، در شرایطی که زمین مناسب نبود سعی کردیم خوب بازی کنیم.

ساغلام ادامه داد: ما به شکلی عمل کردیم که توانستیم تیم میزبان را در زمین خودش حبس کنیم و از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم اما سرنوشت به شکلی رقم خورد که نتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: کاری که ما امروز نتوانستیم انجام بدهیم پدیده انجام داد و کمک بزرگی به ما کرد البته ما در بازی امروز تیم لایق زمین بودیم ولی به سپیدرود تبریک می‌گویم ضمن آنکه باید به این موضوع هم اشاره کنم که بازیکنان ما باید روی نقاط ضعفشان کار کنند و همه مثل مهدی کیانی کیفیت بالایی داشته باشند.

به گزارش فارس، در این لحظه خبرنگارانی که با آنها با وجود داشتن آی‌دی‌کارت برخورد بدی صورت گرفته بود وارد نشست خبری شدند و به نوعی در حال اعتراض به مسئولان بودند که سرمربی تراکتورسازی به همین علت به نشست خبری پایان داد  سالن کنفرانس را ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.