رشت- فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید برای خدمت به مردم همدلانه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، گفت: با توجه به وضعیت ویژه آب شهرستان رشت،باید بدون اینکه باعث نگرانی کشاورزان شویم، منابع را مدیریت کنیم.

باید برای خدمت همدلانه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدمحمد احمدی در جلسه کمیته آب کشاورزی که با حضور نمایندگان و مدیرکل آب منطقه‌ای در فرمانداری رشت برگزارشد، اظهار کرد: برای حل مشکل آب حوزه تداخلی و تدافعی نداشته باشیم زیرا هدف همه ما کمک به کشاورزان است، مسئولین آب منطقه‌ای در بخش مرکزی و شهرستان باید تعامل بیشتری با بخشداران داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه باید برای خدمت به مردم همدلانه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم،افزود:همه ما باید یکصدا باشیم زیرا چندصدایی موجب دلهره و تشویش مردم می‌شود.

وی دهیاران را ظرفیت مناسبی برای حل موانع و مشکلات کشاورزان دانست و ادامه داد:با توجه به ذخیره پشت سد و ورودی آب، باید مراقب منابع موجود باشیم.

احمدی با اشاره به کمیته استانی آب که در سد منجیل برگزار می‌شود، تصریح کرد: باید الان تعامل بیستری داشته باشیم تا بتوانیم به کشاورزان کمک کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت ویژه آب شهرستان رشت، باید بدون اینکه باعث نگرانی کشاورزان شویم،منابع را مدیریت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.