بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از وقوع یک فقره غرق شدگی کودک ۷ ماهه در این شهرستان خبر داد .

پدر سنگ دل دختر  ۷ ماهه خود را داخل استخری در اسفراین غرق کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری در تشریح این خبر گفت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در استخری در اسفراین مامورین انتظامی سریعا در محل حاضر شدند.
وی افزود: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه در این حادثه یک کودک ۷ ماهه در داخل استخر افتاده و متاسفانه جان خودش را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این قتل عمده بوده و جست و جو برای شناسایی قاتل آغاز شد.
سرهنگ مهری ادامه داد: برابر اظهارات حاضرین در محل این کودک توسط پدر خود داخل استخر انداخته شده است و عملیات برای دستگیری پدر این کودک آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش ماموران پدر این کودک که در داخل منزل خود مخفی شده بود دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.
وی بیان داشت: این فرد که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی در بازجویی های صورت گرفته عرصه را بر خود تنگ دید و به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین  علت این جنایات هولناک را اعتیاد پدر این کودک به مواد مخدر بیان کرد و گفت: تحقیقات برای علت دقیق این حادثه هنوز ادامه دارد.

سرهنگ مهری در پایان از تمام شهروندان خواست تا آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از اختلافات کوچک امتناع کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.