کرج- رییس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه سال گذشته در بخش مدال آوری سالی موفق برای این استان رقم خورد گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا به طور قطع یک نماینده در تیم ملی اعزامی ووشو خواهیم داشت.

ووشو البرز در بازی های آسیایی جاکارتا نماینده خواهد داشت

اسماعیل سایه افکن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: خوشبختانه سرمایه گذاری وممارست هیئت استان در رده سنی پایه ثمرات خود را نشان داد و در سال قبل عناوین ارزشمندی در رده نونهالان و نوجوانان داشتیم.

وی افزود: حضور یک ووشو کار البرز در بازی های آسیایی اندونزی قطعی است ضمن آنکه در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی بزریل نیز ووشوکاری از البرز حضور دارد.

سایه افکن با بیان اینکه حضور دو مربی بانوی البرزی درتیم های ملی تالو وساندا گوه عیار این ورزش در البرز است گفت: قطعا از موفقیت ووشو بانوان این استان در سال های آتی بیشتر خواهیم شنید.

رییس هیئت ووشو استان البرز به آخرین سرنوشت راه اندازی خانه ووشو اشاره کرد و گفت: به دنبال مذاکرات مدیرکل ورزش وجوانان البرز با رییس فدراسیون قول هایی برای اختصاص یک سکو ووشو به البرز داده شده که در صورت واگذاری سالن آزادگان خانه ووشو فعال خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری همایش بزرگ ووشو همگانی(تایچی) در هفتم اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم به میزبانی یک مرکز آموزشی درمهرشهر کرج برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.