کرج- در حالی که نزدیک به یک ماه از آغاز بهار می گذرد و طبیعت تن پوشی سبز برتن کرده برودت هوا و بارش قابل توجه برف موجب غافلگیری البرزی ها شد.

برف بهاری البرزی ها را غافلگیر کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین موج بارشی جدید که از اوایل هفته مهمان بخش های زیادی از کشور از جمله البرز شده تا شب گذشته عمدتا به شکل باران خود را نشان می داد اما از ساعات پایانی شب و با افزایش برودت هوا بارش برف علاوه بر مناطق کوهستانی ومرتفع به سطح شهرهای استان نیز رسید و چهره کرج ودیگر شهرستان های استان را در واپیسن روزهای فروردین زمستانی و سفید پوش کرد.

این بارش ها در برخی مناطق همچون اشتهارد و طالقان به قدری قابل توجه بود که منجر به تعطیلی مدارس در نوبت صبح شد.

همچنین بارش برف و حجم نزولات آسمانی موجب سنگین شدن درختان و شکستن شاخه های آنها در نقاط مختلف استان شده است و آسیب های جدی  را به برخی باغات زده است.

در عین حال شکسته شدن درختان و افتادن آنها بر روی شبکه توزیع برق موجب قطع جریان آن در برخی نقاط شهر شده است و برخی مشترکان درمناطق مختلف کرج ساعت هاست برق ندارند.

مدیرعامل شرکت برق استان البرزدر ارتباط با این اتفاقات با بیان اینکه نیروهای این شرکت مشکل مناطق مختلف را به تناوب ودر کمترین زمان حل خواهند کرد از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کنند.

از سوی دیگر بارش های قابل توجه شب گذشته تاکنون موجب لغزندگی وآبگرفتگی بسیاری از معابر به خصوص زیرگذرهای مختلف سطح شهر واستان شده و ترافیکی سنگین را در برخی معابر به خصوص ورودی های شهر کرج ایجاد کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.