یک رسانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تهاجم شنبه هفته جاری سه کشور غربی به سوریه، این رژیم را در برابر محور ایرانی ـ روسی منزوی کرده است.

حمله غرب به سوریه سبب انزوای اسرائیل در برابر محور ایرانی-روسی شد

به گزارش قدس آنلاین،  رسانه صهیونیستی دبکا فایل امروز دونشبه تصریح کرد که حمله شنبه هفته جاری سه کشور غربی به سرکردگی آمریکا به سوریه، (رژیم) اسرائیل را در برابر محور ایرانی ـ روسی منزوی ساخته است.

به گزارش این رسانه صهیونیستی، حمله مذکور این نگرانی را در این رژیم ایجاد کرده است که در صورت اقدام تلافی جویانه ایران علیه تل آویو در پاسخ به تهاجم این رژیم به پایگاه نظامی «تی ۴» در حمص واقع در سوریه، اسرائیل فاقد حمایت های لازم شده و تنها و منزوی خواهد ماند.

این در حالیست که مقامات این رژیم پیشتر دست آوردهای حمله شنبه جاری به سوریه از سوی کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه را با عبارت «تقریباً هیچ» توصیف کرده بودند.

گفتنی است بامداد دیروز شنبه ۲۵ فروردین ماه سال جاری، متجاوزان آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی بر خلاف قوانین بین المللی و منشور ملل متحد، اهدافی را در سوریه بمباران کردند.

این اقدام به بهانه حمله شیمیایی ادعایی هفته گذشته به شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی در نزدیکی دمشق پایتخت کشور سوریه انجام شد.

این درحالیست که وزارت دفاع روسیه چندی پیش هشدار داده بود گروه‌های تروریستی «جیش الاسلام» و ارتش آزاد قصد دارند با استفاده از گاز شیمیایی، به شهر دوما در غوطه شرقی دمشق حمله کنند.

شایان ذکر است، دولت سوریه بر اساس توافق خود با سازمان منع استفاده از تسلیحات شیمیایی در سال ۲۰۱۳، ذخائر اینگونه تسلیحات را تحت نظر بازرسان این سازمان کاملاً نابود کرده بود.

سال گذشته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با بهانه قرار دادن حمله شیمیایی دولت سوریه به خان شیخون، بیش از ۷۰ موشک به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص واقع در سوریه شلیک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.