کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با ادامه بارش باران، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از نواحی استان کرمانشاه از فردا شدت می‌یابد.

تداوم بارش باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی در استان کرمانشاه‌

به گزارش قدس آنلاین، محمد خسروی در گفت‌وگویی از ورود موج بارشی دیگر به استان کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی با ورود موج بارشی دیگری به جو منطقه به تدریج از عصر امروز تا روز سه‌شنبه به تناوب شاهد بارندگی همراه با رعد و برق در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این بارش‌ها سبب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود، گفت: بارش‌ها در ساعاتی از فردا در نواحی شمالی و غربی استان کرمانشاه نمود بیشتری خواهد داشت و در برخی نقاط با وزش باد نسبتاً شدید، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه است.

خسروی با اشاره به اینکه این شرایط سبب کاهش محسوس دمای هوا می‌شود، بیان کرد: این شرایط علاوه بر کاهش محسوس دما هوا به‌ویژه در اوایل روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و به‌ویژه درنواحی سردسیر و حواشی رودخانه‌ها سبب تشکیل مه صبحگاهی شود.

وی با بیان اینکه از اواسط هفته تا روز جمعه پدیده قابل توجه‌ای برای جو استان کرمانشاه وجود ندارد گفت: به دنبال این وضعیت از روز چهارشنبه تا اواسط روز جمعه به استثنای افزایش دمای هوا، در برخی ساعات وزش باد می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام‌آباد غرب با دمای حداقل 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بوده است، بیان کرد: در 24 ساعت گذشته سومار و قصرشیرین با حداکثر 26 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان کرمانشاه بوده است.

خسروی افزود: حداقل دمای شب گذشته کرمانشاه 5 درجه و حداکثر آن 13 درچه بالای صفر گزارش شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.