کرج- رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی آفرود جام خلیج فارس در این استان خبر داد.

البرز اردیبهشت ماه میزبان مسابقات بین المللی «آفرود» می شود

اردشیر درویشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:این مسابقات  ۱۳و ١٤ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی پیست هیو در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.

وی افزود:برای برگزاری این مسابقات آفرودکارانی از کشورهای روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، عمان وآذربایجان به البرز دعوت شده اند.

رییس هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر پیست محل برگزاری در حال احداث است گفت: همچنین جلسات هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات به تناوب برگزار می شود.

درویشی حجم برگزاری مسابقات در این هیئت ورزشی را بسیار بالا عنوان کرد و گفت:امسال نیز برنامه های متنوعی از سوی کمیته های مختلف هیئت استان تدوین شده که به تناوب اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات رالی موتور استریت وموتور تریل وهمایش ماشین های رادیو کنترل ۳۱ فروردین و همزمان با ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در مجموعه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

درویشی در پایان گفت: مشارکت در برنامه های فرهنگی و فرهنگ ساز نیز در دستور کار این هیئت ورزشی قرار داد و بر اساس آن اولین پاکداشت طبیعت با عنوان «جمع آوری نامهربانی مردم از طبیعت» توسط کلوپ خودروهای دودیفرانسیل هیات استان البرز درارتفاعات این استان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.