گیلان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب روستای ویرمونی را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و متذکر شد:به زودی با بهره برداری از این طرح، انشعاب فاضلاب به ۸۰۰ خانوار این روستا واگذار می شود.

واگذاری انشعاب فاضلاب به ۸۰۰ خانوار روستای ویرمونی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفار گیلان،از جمع آوری کلرزن های گازی تاسیسات آبرسانی روستایی خبر داد و اظهار کرد:به منظور ایمن   سازی سامانه های کلرزنی تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان آستارا ۲ دستگاه کلرزن گازی آب شرب روستاهای چلوند و قره سو جمع آوری شد.

محبعلی رنج ور با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ میلیون ریال برای نصب و راه اندازی کلرزن های مایعی هزینه کردیم،افزود:این کلرزن ها کار گندزدایی و رفع آلودگی میکروبی آب شرب ۷۰۰ خانوار روستاهای چلوند و قره سو را انجام می دهند.

این مقام مسئول یادآور شد:در زمان کنونی ۱۶ کلرزن گازی و مایعی تاسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان آستارا فعال است که براساس برنامه زمان بندی،تمامی کلرزن های گازی جمع آوری و با مایعی جایگزین می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان،درخصوص تاسیسات تصفیه فاضلاب روستای ویرمونی آستارا نیز، گفت:برای دفع بهداشتی فاضلاب روستای ویرمونی ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال،یک باب ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۱۵۰ مترمکعب در روز اجرا شده است.

رنج ور، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و متذکر شد:به زودی با بهره برداری از این طرح،انشعاب فاضلاب به ۸۰۰ خانوار این روستا واگذار می شود. عملیات اجرایی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب روستای ویرمونی نیز در صورت تخصیص اعتبار آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.