تربت جام- رییس شورای اسلامی شهر تربت جام با تأکید بر پیگیری مطالبات مردمی توسط شورا گفت: شورای اسلامی شهر تربت جام در راستای اهداف مردم حرکت خواهد کرد و ما  شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری.

شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری

جعفر دلشاد عظیمی، عصر امروز که در شورای اسلامی شهر تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: با توجه به تبصره ۳۲ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی شهر، واحدهای شهرستانی تمامی مؤسسات دولتی و انتفاعی که در زمینه ارائه خدمات شهری وظایفی را به عهده دارند، موظفند برنامه سالیانه خود را در خصوص خدمات شهری را که در چهار چوب اعتبارات و بودجه سالانه خود تنظیم شده به شورا ارائه نمایند.

وی گفت: شورای اسلامی شهر تربت جام طی نامه مکتوب به دستگاههای اجرایی در خواست کرده تا برنامه سالیانه ۹۷ را بر حسب وظیفه ای که قانون پیش بینی نموده است به شورای اسلامی شهر تربت جام ارائه کنند و چنانچه جهت حل مشکلات نیاز به پیگیری از سوی شورا باشد بتوانند به مراجع ذیصلاح مراجعه نمایند و شورای اسلامی شهر تربت جام آماده است تا جلسه هماهنگی و تبادل نظر با دستگاههای مربوط برگزار نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر تربت جام در ادامه به نقش شورای شهر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبه های مردمی را از مسئولان توجه داشته باشند و ما  شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.