کرج -مدیرعامل یک واحد تولیدی لوازم خانگی در البرز با بیان اینکه اگر ما تولید کنندگان انتقادی می کنیم به معنای اعتراض نیست، گفت: مسئولان تا جایی که قانون اجازه داده با ما همکاری کرده اند.

انتقاد ما به معنای اعتراض نیست/توان صادرات به تمام نقاط دنیا را داریم

 عباس سلیمانی که یکی از تولید کنندگان با سابقه محصولات گرمایشی است در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه ۵۰۰ نفر در واحد تولیدی اش مشغول به کار هستند، اظهار کرد: فعالیت کارخانه ام را با تولید بخاری های گاز سوز و شومینه آغاز کردم و اخیرا نیز خط تولید اجاق گاز استارت خورده است.

وی افزود: این قدرت وتوان را داریم تا محصولات خود را به کل خاورمیانه صادر کنیم چراکه بزرگترین صادر کننده کشور در محصولات گرمایشی هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت صادرات محصولات خود را به تمام کشورها داریم گفت: تا امروز اجازه نداده ایم هیچ کشوری دراین تولیدات از ما پیشی بگیرد و وارد بازار رقابتی ایران شود.

وی با گلایه از برخی مسئولان گفت: ۹۰ درصد از محصولات لوازم خانگی از چین، کره و ... وارد ایران می شود و این سوال پیش می آید که چگونه مسئولین اجازه وارد کالا های خارجی به کشور را می دهند در حالی که محصولات تولیدی ما با کیفیت بالای خود اجازه ورود و رقابت به هیچ برند خارجی را نداده است.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر اینکه چه انتظاری از مسئولین دارید، گفت: فقط می توانم لبخندی بزنم و چیزی نمی توانم بگویم اما مسئولان استان البرز تا جایی که قانون اجازه داد با ما همکاری کرده اند.

سلیمانی  با بیان اینکه اگر ما تولید کنندگان انتقادی داریم به معنای اعتراض به مسئولین نیست، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور برخی مسئولین خیلی مرد هستند که هنوز در جای خود ایستاده اند.

وی افزود: اگر مشکلات  وموانع اقتصادی رفع شود می توان به اهدافی که رهبر معظم انقلاب دغدغه آن را دارند دست یافت و در توسعه اشتغال و حمایت از کالای ایرانی موفق تر عمل کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه کالای ما تمام استانداردهای بین المللی را دارد، افزود: محصولات ما می تواند نیاز منطقه و بسیاری از کشورهای اروپایی را تامین کند.

وی با بیان اینکه ما هر آنچه را که به زبان نیاوردیم عمل کردیم و ماشین آلات و تکنولوژی این کارخانه را خود تولید کرده ایم گفت: اگر به دیگر کشورها متکی باشیم در مواقع نیاز زیرپای ما را خالی خواهند کرد.

این تولیدکننده و کارآفرین باسابقه البرزی در پایان گفت:هر تجربه ای که در این ۵۰ سال کسب کرده ایم متعلق به مردم است و حاضریم آن را در اختیار مسئولین قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.