کرج- استاندار البرز گفت: بی تردید برای تقویت بنیه های دفاعی و نظامی کشور از هیچ قدرتی اجازه نمی گیریم و این توان را برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در برابر تجاوزها استفاده خواهیم کرد.

برای تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور از احدی اجازه نخواهیم گرفت

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه روز بزرگداشت ارتش ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه و نثار سلام و درود بر رهبر معزز انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و خانواده آنها و مدافعان حرم و خدا قوت به سربازان خستگی ناپذیر ارتش افزود: روز ارتش را به تمامی دلاورمردان ارتش که از کیان جمهوری اسلامی دفاع می کنند، تبریک گفته و از خداوند متعال خواستار توفیقات روز افزون آنها هستیم.

وی ادامه داد: ۲۹ فروردین روز تجلی ارتش و پایبندی به تعهدات و موازین دینی و آرمان های انقلاب اسلامی است که ارتش رسالت های تاریخی خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده است.

 نجفی گفت: بی تردید ارتقا روز افزون آمادگی های دفاعی ارتش بر کسی پوشیده نیست و در این مسیر با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت به حفاظت از دستاوردهای مردم و آرمان ها انقلاب می پردازند.

 وی با بیان اینکه اکنون  ارتش قدرتمند ایران اسلامی امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه داشته افزود: باید بیشترین حمایت ها برای تقویت بنیه دفاعی کشورمان صورت گیرد.

 استاندار البرز اضافه کرد: تقویت بنیه دفاعی برای حفاظت از کشورمان است و ما قصد جنگ افروزی نداریم چراکه خود قربانی تجاوز ناجوانمردانه هستیم و هرگز درصدد تجاوز به کسی برنخواهیم آمد.

 وی گفت: برای ساخت موشک، هواپیما و سایر تجهیزات از کسی اجازه نخواهیم گرفت و امروز ارتش ما مایه دلگرمی مردم کشورمان و سایر ملت های مسلمان جهان است.

استاندار البرز  افزود: بر خود لازم می دانم از خانواده های شهدا و ایثارگران، قهرمانان بسیج و ارتش و تمامی نیروهای انتظامی مرزبانی و سایر دلاوران عرصه های دفاع قدردانی نمایم.

 در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت و استاندار البرز و سایر مسئولان از چند خانواده شهید ارتش تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.