یزد - آخرین روز از رقابتهای فوتبال ساحلی جام باشگاههای اورا - آسیا ۲۰۱۸با قهرمانی تیم لوکوموتیو مسکو به پایان رسید و تیم مقاومت گلساپوش یزد به مقام نایب قهرمانی این دوره ازمسابقات دست یافت.

تیم مقاومت گلساپوش یزد نایب قهرمان شد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، آخرین روز از رقابتهای فوتبال ساحلی جام باشگاههای اروپا -آسیا شامگاه سه شنبه، در وزشگاه سلمان محمود آباد شهر یزد برگزارشد و در پایان این رقابت ها ، تیم لوکوموتیو مسکو به مقام قهرمانی رسید و تیم مقاومت گلساپوش یزد به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت .  

 فینال این دوره از مسابقات شامگاه سه شنبه با حضور استاندار یزد،رئیس فدراسیون فوتبال و علاقهمندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه سلمان محمود آباد شهریزد برگزار و تیم لوکوموتیو مسکو که پیمان حسینی دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد با نتیجه ۲بر۱تیم گلسا پوش یزد را شکست داد و قهرمان دومین دوره این مسابقات شد .

اولین دوره این مسابقات سال گذشته در یزد برگزار و تیم گلسا پوش یزد به مقام قهرمانی دست یافت و این تیم در این دوره از مسابقات علی رغم تمام شایستگی ها خود نتوانست از مقام قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد .

گل های تیم لوکوموتیو مسکو را در این بازی "لوکائو "و "کاترینو"  را وارد دروازه گلساپوش کردند و تنها گل تیم گلسا پوش یزد را حمید رضا دهقانی به ثمر رساند.

در دیگر بازی این دوره از مسابقات تیم لوانته اسپانیا  با نتیجه ۵بر۲تیم کاتانیا ایتالیا را شکست و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.