اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کشور ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حد توان خود مسلح بوده و هیچ قدرتی نمی تواند در فعالیت نظامی آن دخالت کند.

هیچ قدرتی نمی‌تواند در فعالیت نظامی ایران دخالت کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه بر اساس تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) ارتش باید ارتش اسلام خوانده شود و نام مقدس اسلام را زنده نگه دارد، اظهارکرد: ارتش در طول ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ کشور تلاش کرد و مردانگی خود را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: این روزها متأسفانه بعضی ادعای بزرگی و مردانگی دارند، اما به بهانه‌های واهی همچون گرگ هایی بی رحم به مردم بی گناه و بی دفاع حمله می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس در روزهای اخیر به بهانه اینکه مواد شیمیایی در سوریه وجود دارد، بیش از صد موشک به این کشور پرتاب کردند، ادامه داد: قدرت و مردانگی امریکا و انگلیس این است که مقابل مردان ایران بایستید، البته آنها ۸ سال در مقابل ما ایستادید اما در پایان از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن و طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضرت امام علی(ع)  امروز هرکسی از ما کمک بخواهد به سوی آنها می رویم، گفت: در دنیا افرادی هستند که همچون گاو شاخ دارند، اما عقل ندارند، هشدار می دهم که کشور ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حد توان خود مسلح بوده و هیچ قدرتی نمی تواند در فعالیت نظامی آن دخالت کند.

طباطبایی نژاد با ابراز تأسف از به شهادت رسیدن مرزبانان در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: اسلام هیچ جنگی را برای گسترش سرزمین قبول نداشته و اقدامات نظامی در اسلام جنبه دفاعی و حمایت از مظلوم دارد.

 ارتش در خدمت مردم

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: ارتش امروز در خدمت مردم و اسلام است و از آن روز هرسال ارتش دستاوردهای نظامی خود را ۲۹ فروردین به نمایش می گذارد.

امیر محسن آذرافروز  با ابراز خرسندی از اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۵۸ سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی اعلام کردند که ارتش امروز در خدمت مردم و اسلام است و از آن روز هرسال ارتش دستاوردهای نظامی خود را ۲۹ فروردین به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه سال ۱۳۶۸ امام خمینی (ره) از قهرمانی های نیروی های مسلح و ارتش تجلیل کردند و دستور دادند در هیچ شرایطی از بالا بردن توان نیروی های نظامی و خودکفایی ارتش فروگذاری نشود تا کشور در آمادگی کامل باشد، ادامه داد: امام راحل همواره تاکید داشتند که برنامه ریزی برای دیگر نیازهای کشور مسئولان را از توجه به این امر باز ندارد.

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بی شک غلفت از ارتقای نیروهای دفاعی و مسلح کشور می تواند عاملی برای طمع و تجاوز دشمنان کشور محسوب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.